Pupa Snow Queen Crystal Palette Big

29.08.2015 21:07

Pupa - prečo svätý grál v dekoratívnej kozmetike pre mňa?

Prvé líčidlá, aké som si na svoju tvár dala boli práve od značky Pupa. Mala som asi 12 rokov a zobrala som mame jej paletku, ktorú používala ona, len na špeciálne príležitosti, lebo inak na nemaľuje vôbec. Samozrejme sme ju s najlepšou kamarátkou v krátkom čase vytestovali. Od toho momentu som snívala, že aj ja si raz kúpim paletu Pupa. 

                                                                                                                                   mamina paleta Pupa z Tuzexu

Vyskúšala som palety rôznych značiek, ale žiadna nebola ako mamina paleta Pupa. Keď som videla televízny spot na kolekciu Snow queen https://www.youtube.com/watch?v=ZHgnAcZIMD0, tak bolo rozhodnuté.

Kolekcia Snow queen obsahuje palety rôznych veľkostí (SNOWFLAKE, CRYSTAL DIAMOND, BE MY BEAR - SMALL, BE MY BEAR - MEDIUM, BE MY BEAR - BIG, CRYSTALPALETTE - SMALL a CRYSTAL PALETTE - BIG). Kedže sa maľujem často vybrala som si najväčšiu paletu, ktorá je kompletná. Sú dve varianty CRYSTAL PALETTE - BIG. Zvolila som si 012 viola so studenými tónmi očných tieňov. 

                                                                                      
2 Kompaktné Farby na líca                       
2 Krémová Farba na líca
1 Tmavý púder
1 Púder
2 All Over
2 Korektory
1 Maskara
1 Čierna Ceruzka
1 Primer 
12 Kompaktných Očných tieňov
1 Štetec zo Srsti Poníka
18 Leskov

vrchná časť palety 

spodná časť

Používam ju už pár dní a som ohromená. Očné tiene  vydržia celý deň a večer vyzerajú rovnako ako ráno keď som sa nalíčila. Až mi je ľúto ich pred spaním odlíčiť.

 očné tiene 012 viola

Ukážka ako očné tiene vyzerajú na oku:

  

Po dvoch dňoch používania palety, som mala chuť všetky ostatné  očné tiene, hodiť do koša, pretože kvalita značky Pupa je neporovnateľná. 

Mám citlivú pleť a preto pri výbere kozmetiky musím byť opatrná, ale pri Pupe som nemala obavy. Ani ju na tvári necítim a výsledok je fantastický. 

Priznám sa, že som ešte nestihla vyskúšať všetky lesky na pery, nakoľko je ich až 18. S tých troch, možno štyroch, ktoré som zatiaľ vyskúšala som si našla favorita ružový výraznejší lesk, ktorý sa hodí ku všetkým tieňom. Vydržia na perách rovnako ako iné lesky, či rúže. 

krémové rúže 

Jediné čo by som leskom vytkla je, že sú súčasťou palety a ani jeden si nemôžem hodiť do kabelky. Jeden odnímateľný lesk by paletku doviedol do dokonalosti.  

S leskami som spokojná. Niektoré sú výraznejšie, niektoré decentnejšie. Ten ktorý som si obľúbila je hutnejší ako ostatné a obsahuje veľmi sýtu farbu. 

  

Primer používam stále. Očné tiene pekne zvýrazní a držia po celý deň. Neusádzajú sa v záhyboch oka, čo je dôkazom, že ide o naozaj kvalitnú dekoratívnu kozmetiku.

 Primer (báza pod očné tiene)

Make-up je jemný. Na pleti ho takmer necítiť. Pleť je po ňom svetlá ako skutočná snow queen. Stačí malé množstvo make-upu, na čo skvele kryje. Na nedokonalosti pleti zvyknem dať hrubšiu vrstvu, ktorú prepudrujem, tak poslúži make-up aj ako korektor.

Lícenky som skúšala aj tekuté aj púdrové. Priznám sa, že nerada používam lícenky. Ak už nejakú použijem, tak marhuľovej farby. No k celkovému looku snow queen sa mi lícenky hodia. Osobne dávam prednosť tekutej lícenke, pretože je jemnejšej farby. Púdrové lícenkyvysoko pigmentované, takže je potrebné naniesť skutočne malé množstvo pre prirodzený efekt. Lícenka sa ideálne aplikuje vtedy, ak sa žena usmeje a zobrazí sa jej presná línia líčok. Stačí ich jemne prejsť lícenkou a oni opticky vystúpia. 

naľavo lícenka púdrová, napravo tekutá

 

All over pleť krásne rozžiari. Používam ho na nos, pod bradu a pod obočie. 

 

Bronzer vyzerá prirodzene. Je svetlejší ako som čakala a rovnako pleť nezaťažuje. Aplikujem ho najmä na čelo, od jeho okraja dostratena smerom k stredu, aby som opticky potlačila vysoké čelo. 

 

 

Púder dokonale zafixuje tekutý make-up. Je svetlý a príjemné ľahké zloženie.  

 

Špirála ma prekvapila. Riasi nezaťažuje. Oči nedráždi ani po celom dni ako ju mám na sebe. Jednoducho sa nanáša. Nelepí a riasi krásne oddelí. Je poznať, že aj tu bola vybraná kvalitná špirála, čo pri paletách skôr výnimka ako pravidlo. 

Rovnako som spokojná aj s ceruzkou na oči. Je výrazná, stačí si jemne zvýrazniť líniu očí. Ja zvýrazňujem len vonkajšiu líniu oka, aby som oči opticky zmenšila. Oči potom vyzerajú väčšie, rovnako ako ich mala snehulienka. 

Najväčším bonusom, ktorý je v palete čerešničkou na torte je aplikátor zo srsti poníka. Maľuje takmer sám. Vždy začnem svetlejšími odtieňmi a postupujem k tomu najtmavšiemu a nalíčim oči jednoducho a rýchlo. Dajú sa rôzne vytieňovať s jediným aplikátorom. Jednoducho sa čisti. Stačí po ňom pár krát prejsť prstami a farba sa vypráši von a je pripravený na nové použitie.           

V paletke nechýba ani poriadne zväčšujúce zrkadlo. Preto je vynikajúca na cesty. Stačí Vám zobrať jedinú paletu a máte kompletnú dekoratívnu kozmetiku so sebou

Viete striedať viacero look-ov. Skúšala som dymové líčenie do fialova, do tmavo modra a svetlo modrý. Tiene sa dajú použiť samostatne, alebo rôzne kombinovať. Určite sami nájdete najvhodnejšie kombinácie, ktoré budú vyhovovať priamo Vám.

Prikladám výraznejšie večerné líčenie fotené na večernom svetle:

   

 

Líčenie na oslavu, fotené na dennom svetle:

  

Fialová farba očných tieňov sa ideálne hodí k zeleným očiam. Na obočie som použila, namiesto ceruzky na oči tmavý fialový tieň na oči. 

Moje hodnotenie:

******

Hodnotenie:

 

******           produkt prekonal moje očakávania

*****            produkt splnil všetky očakávania

****              obľúbený produkt

***               produkt pravidelne používam