Pupa

14.02.2016 14:06

Od Vianoc sa chystám urobiť recenziu na novinky Pupa, ktoré mi nadelil Ježiško. Podarilo sa mi konečne nájsť si čas. Okrem toho, som si prikúpila púder a make-up značky Pupa.

 

Na kozmetiku značky Pupa mám slabosť. Ide o veľmi kvalitnú, hypoalergénnu kozmetiku, ktorá vydrží po celý deň, pleť nezaťažuje a jej cena je úmerná kvalite. 

 

 

1. Špirála Vamp

Na prvý pohľad vyzerá obyčajne. Ale je neuveriteľná. Stačí pár ťahov a riasy dokonale natočí a predĺži. Pritom  ich vôbec nezaťažuje a nelepí. Preto je pre mňa jednotkou. 

 

bez špirály Vamp 

Stretla som sa aj s názorom, že špirála nie je dobrá, že sa trúsi. Nesúhlasím s ním. Už prvá vrstva špirály riasy natočí a predĺži, takže nie je dôvod ju vrstviť. Vrstvenie zbytočne zaťažuje riasy a vtedy je prirodzené, že sa špirála počas dňa drobí. 

Moje hodnotenie: 

******

2. Make-up 

Keby neboli predavačky v Pupe také ochotné, tak určite odídem bez výberu make-upu. Lebo majú veľa druhov, veľa odtieňov a je ťažké si správne vybrať. 
Našťastie predavačka so mnou mala trpezlivosť, všetko mi poukazovala, povysvetľovala a poskúšali sme kopec odtieňov a vybrali ten, ktorý si najviac sadol.
 
Rozhodla som sa pre make-up so strednou krycou schopnosťou - Active Light, nakoľko make-up z vysokou krycou schopnosťou by moju pleť zbytočne vysušoval a zaťažoval. Momentálne mi nestačí slabá krycia schopnosť, nakoľko moja pleť je citlivá na zmeny počasia.
 
Spoločnými silami sme vybrali odtieň 007. Make-up má príjemnú textúru, ľahko sa nanáša, výborne kryje. Počas dňa mi na pleti vôbec nevadí, nezaťažuje ju, nevysušuje. Som s ním nadmieru spokojná. Odtieň 007 je jemne do ružova a dodáva mojej pleti jemný nádych, aby nepôsobila príliš bledo. Jediné čo by som make-upu vytkla je jeho síce jemná, ale predsa vôňa. Mám rada pleťovú kozmetiku bez vône a pokiaľ možno bez farby, čo sa pri make-upe samozrejme nedá. 
 
Active light 007 Pupa  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Moje hodnotenie:

****

3. Púder

 
Nerada miešam rôzne značky na tvári, lebo je tam väčšie riziko alergickej reakcie, čo v mojom prípade senzitívnej pleti musím mať stále na pamäti. Preto pre mňa logickým krokom po kúpe make-upu bol púder rovnakej značky. Zamilovala som si ho. Je jemný, príjemný na dotyk a pleť po ňom ostáva neskutočne mäkká. 
 
 
Vzhľadom na to, že make-up 007 bol jemne do ružova, tak púder som chcela jednoduchý, aby sa odtiene nebili. Opäť po konzultácií s predavačkou som volila Like a Doll compact powder 001. 
 
 
 
Like a Doll Pupa 001  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Moje hodnotenie:

*****

4. Očný tieň Vamp !
 
Kamarátka mi pod stromček okrem iného darovala wet&dry očný tieň Vamp, odtieň  604 Ombretto Cotto. Skúšala som ho na sucho aj na mokro. Na sucho je tieň jemnejší, vhodný na deň, alebo na kombinovanie s inými odtieňmi. Obsahuje flitre sivej farby. Na mokro je tieň gélový intenzívne farby hlavne na večer.
 
 na sucho  na mokro 
 
Na pohľad je ružový farba na mokro výraznejšia a trblietavejšia. Tiene Pupa vo všeobecnosti dlho držia, nezachytávajú sa v záhyboch oka a sú neprehliadnuteľné. 
 
 Výsledný efekt 
 
Moje hodnotenie:

*****

 

4. Balzam na pery

 
V tomto prípade, ako povedala moja kolegyňa obal predáva. Lebo na trhu je hromada balzamov na pery a prečo si kúpite práve tento? Áno má roztomilý obal, ktorým sa chcete pýšiť. Vyzerá štýlovo a je spestrením každej kozmetickej taštičky, v ktorej sa nachádza.
 
Dostala som ho od švagrinky, Pupacat 1, 004 .
 
Výhodou balenia je, že obsahuje tri balzamy, ktoré môžete striedať podľa nálady, alebo príležitosti. Jemný biely, výraznejší červený, alebo krásna malinová výrazná farba.
 
Ide o hydratačné balzamy, takže používaním sú pery krásne a hydratované. Balzamom nie je čo vytknúť a som rada, že ich mám v zbierke.
 
 
malinová  červená  
 
 
 
Moje hodnotenie:

***** 

 
 
 
Pupa je moja srdcovka, takže moja Pupa rodinka sa bude postupne ešte rozrastať. Značku Pupa odporúčam každému, kto chce dlhotrvajúci make-up, a tiež každému kto má citlivú pleť. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hodnotenie:

 

******           produkt prekonal moje očakávania

*****            produkt splnil všetky očakávania

****              obľúbený produkt

***               produkt pravidelne používam