Vichy SLOW AGE

16.09.2018 21:50

Moje prvé skúsenosti s kozmetikou Vichy sú veľmi pozítivne. Naviac ma zaujal nočný krém SLOW AGE NUIT. Má príjemnú vôňu, zvlášnú čokoládovú farbu a gélovú textúru. Rýchlo sa vstrebáva. Nazvala by som ho elixírom krásy. Večer si ho nanesiete na odlíčenú pleť a ráno sa zobudíte krajšie, ako v nejakej rozprávke. Ako lektvar mladosti. 

Krém SLOW AGE NUIT od Vichy obnovuje pleť a pomáha jej oxysličovaniu. Obsahuje antioxidačné aktívne látky proti starnutiu pleti. Počas noci pleť vyhladzuje a zlepšuje obnovu bariéry pokožky. Po prebudení je pleť hydratovaná. Vhodný aj pre citlivý typ pleti. 

Kvôli jeho vyššej cene krém nepoužívam každý deň, ale 3-4 krát do týždňa. Striedam ho s inými krémami. Ale rozhodne vždy po jeho použití sa ráno zobudím krajšia ako večer, keď som šla spať. Funguje to. Ak mi neveríte, vyskúšajte ho! :)

 

Moje odporúčanie: 

******

 

Fajčenie

môže spôsobiť starnutie pleti, mdlú pleť, suchosť

UV žiarenie

môže spôsobiť starnutie pleti, tmavé škvrny, mdlú pleť, nejednotný povrch pleti

Nevyvážená strava

môže spôsobiť lesk pleti, nedokonalosti, mdlú pleť

Znečistenie

môže spôsobiť nedokonalosti, starnutie, scitlivenie pleti

Stres

môže spôsobiť suchosť, nedokonalosti, citlivejšiu pleť

Nedostatok spánku

môže spôsobiť mdlú pleť, opuchy, tmavé kruhy pod očami